miercuri, 22 mai 2013

"Let's play Twister, let's play Risk"

Deocamdata nimeni nu mi-a trimis, pe niciun canal informational, raspunsul corect la ghicitoarea de ieri. Ceea ce ma surprinde, drept sa spun, mai ales ca te-am si ajutat, dandu-ti doua indicii (triggeri) in articolul precedent.

Si nu, e gresit ce mi-a scris mai devreme un corespondent cam impertinent: "Esti tu, Andreea, atunci cand  ti se scurge rimelul si renunti la morcovul din fund". Hm...ii transmit cu aceasta ocazie ca eu nu port esarfa. In plus, am o alta parere despre telos-ul morcovilor si orificiile in care acestia ar trebui introdusi, ca parte a unei diete alimentare sanatoase. Nu ti-i baga nici in ochi- faza cu vederea mai buna e un mit!

Mai astept. Am uitat sa precizez aseara, dar castigatorului i se pregateste o surpriza. Personalizata. Si confidentiala.  Detalii dupa ce imi dai tu solutia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu