miercuri, 22 mai 2013

Koan

Senzational! Avem o castigatoare. Trebuia sa ma astept, este vorba de prietena mea, cea care ma pune in situatii umilitoare in public (!), eclipsandu-ma, prin cunostintele ei din domeniul matematicii, in fata tuturor masculilor alfa si beta din barurile (sau teatrele) pe care, cu religiozitate, le frecventam impreuna. 

Ea s-a miscat cel mai repede, lucru care, marturisesc, m-a luat totusi prin surprindere. Va primi un premiu, asa cum am promis. Vreau insa sa ofer sanse egale tuturor cititorilor, motiv pentru care trec peste principiile mele libertariene si ma dedau acum, punandu-mi cenusa in cap si realizandu-mi lipsa de consistenta, unei actiuni impotriva careia continui totusi, la nivel ideologic, sa militez: discriminarea pozitiva.

Purtatoarele de estrogen sunt genetic predispuse catre un comportament grijuliu, atent, plin de compasiune. Prietena mea si-a stors creierii pentru a gasi cat mai repede solutia, astfel incat eu sa simt ca exista o persoana care ma citeste si careia ii pasa de ce scriu. Ii multumesc cu aceasta ocazie. Insa iti mai dau o sansa  tie, cititorule pe care natura nu te-a inzestrat cu calitatile mai sus mentionate. Nu tot ce este natural este si bun, iar noi putem corecta micile nedreptati sau avantajele distribuite aleatoriu de catre genele lipsite de discriminare. Prin urmare, draga purtator al cromozomului Y, surpriza pe care am amintit-o mai devreme iti este in continuare destinata. Neconditionat, era sa spun, dar mai intai =)) astept raspunsul tau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu