sâmbătă, 20 iulie 2013

Smooth operator

Din cele patru intrebari au ramas doua, dar asta numai pentru ca am fost eu extraordinar de selectiva: daca as fi dat atentie tuturor nelamuririlor cititorilor probabil ca si la iarna tot despre affective forecasting am vorbi.

Problema la care te invit sa meditezi (zazen sau, daca esti pe picior de plecare in oras, kinhin) mi-a fost prezentata si mie, telefonic, intr-o seara, de catre un cititor misterios care a refuzat sa isi spuna numele. Mai precis, mobilul a inceput sa sune (este smart, uneori il suspectez si de vointa proprie sau de constiinta, deoarece imi deschide constant anumite pagini de internet), eu initial nu am vrut sa raspund (pentru ca nu cunosteam numarul), dar cumva nu a fost nevoie si am auzit o voce (ce, nu ti se intampla si tie? Esti surd, du-te la ORL!) care m-a intrebat asa:

Cum ai prefera sa iti petreci urmatoarele cateva minute, purtand o discutie cu iubitul tau sau cu un strain care iti evalueaza personalitatea?

Nu am apucat sa spun nimic, necunoscutul a inchis telefonul, iar urmatoarele minute mi le-am petrecut intr-o stare de constiinta usor modificata, nestiind daca am visat, am avut halucinatii sau am facut o scurta calatorie in Matrix.

Dar tu? Tu ce ai prefera? Crezi ca ai fi mai fericit vorbind cu partenera ta sau cu o straina care te-ar evalua?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu